Saknar min blogg:/

Heej!!
Har saknat min blogg
tänker blogga mycket nu lovar;**<3
Idag ska jag var med mahshid säker:)
Men igår träffade jag världens finaste tjejer
som jag kanske inte har träffat på tre månader
Gud vad glad jag vart hade saknat dom så
otroligt mycket
Efter när jag hade träffat dom vart  lite party
kom hem vid 23:30
och när jag kom hemma åt jag lite
tog snap lite kol på facebook
men nu tänker jag typ börja sminka mig
Ja det var allt jag vill berätta
Herrå puss på er <3
Men igår träffade jag världens finaste tjejer
som jag kanske inte har träffat på tre månader
Gud vad glad jag vart hade saknat dom så
otroligt mycket
Efter när jag hade träffat dom vart  lite party
kom hem vid 23:30
och när jag kom hemma åt jag lite
tog snap lite kol på facebook
men nu tänker jag typ börja sminka mig
Ja det var allt jag vill berätta
Herrå puss på er <3
Här kommer det en bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0